Użytkownik lub e-mail *
Hasło *
Zapamiętaj mnie Nie pamiętasz hasła?
Nazwa użytkownika *
Numer telefonu *
Adres email *
Hasło * Aby hasło było bezpieczne sugerujemy, aby zawierało minimum 6 znaków, w tym jednocześnie przynajmniej jedną małą, dużą literę i cyfrę.
Powtórz hasło *
Zaznacz wszystko * Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/em się z Regulaminem sklepu i akceptuję jego warunki. * Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę Develey Polska sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (dalej zwanym: „Administratorem”), w celu skorzystania z usług sklepu internetowego na stronie www.develey.pl Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu skorzystania z usługi. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Odbiorcami danych może być Administrator oraz dostawcy zamówień. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do odwołania zgody, a po takim odwołaniu, przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę Develey Polska sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (dalej zwanym: „Administratorem"), w celach marketingowych, tj. w celu otrzymywania informacji handlowych związanych z działalnością Administratora. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Odbiorcami danych może być Administrator oraz Da Vinci Studio Felski i Polak Spółka Jawna z siedzibą w Bielsku-Białej. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do odwołania zgody, a po takim odwołaniu, przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi danych i w stosunku do niego. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zmiana z dnia 07.08.2020 r. - wersja obowiązuje od dnia 11.08.2020 r. Tekst jednolity poniżej. REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO (zwany dalej Regulaminem) Właścicielem sklepu internetowego develey.pl (zwanego dalej Sklepem Internetowym lub Serwisem Internetowym) jest Develey Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Batalionu Platerówek 3, 03308 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000040165, NIP: 5241017996, REGON: 010898648, adres poczty elektronicznej: e-sklep@develey.pl (zwana dalej Develey). I. PODSTAWOWE DEFINICJE Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają: 1.1.KLIENT - osoba fizyczna, która ma miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, posiadająca siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego z wykorzystaniem drogi elektronicznej. 1.2. KONSUMENT - osoba w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego. 1.3. UŻYTKOWNIK - osoba korzystająca z Serwisu Internetowego. 1.4. ZAREJESTROWANY UŻYTKOWNIK - Użytkownik, który dokonał Rejestracji, w wyniku której utworzył indywidualne Konto w Serwisie Internetowym. 1.5. SPRZEDAWCA- Develey. 1.6. KODEKS CYWILNY - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 ze zm.). 1.7. KONTO (KONTO UŻYTKOWNIKA) - zbiór informacji przechowywanych w Serwisie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy. Zawiera on m.in.: dane Zarejestrowanego Użytkownika, historię składanych przez niego Zamówień, podgląd i zmianę danych, możliwość wygenerowania nowego hasła, adresy dostaw, historię dotyczącą obrotem Dukatów (w tym informacje na co zostały przeznaczone). 1.8. REGULAMIN - niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego. 1.9. REJESTRACJA - czynność jednorazowa, polegająca na utworzeniu przez Użytkownika indywidualnego Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę w Serwisie Internetowym. 1.10. SKLEP INTERNETOWY - serwis internetowy develey.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia, a Zarejestrowany Użytkownik może zarówno składać Zamówienia, jak i uczestniczyć w programach lojalnościowych, konkursach i promocjach organizowanych przez Sprzedawcę. 1.11. ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO - Develey. 1.12. PRODUKT - rzecz ruchoma prezentowana na portalu Sklepu Internetowego, oferowana przez Sprzedawcę na sprzedaż. 1.13. UMOWA SPRZEDAŻY - umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem z wykorzystaniem Serwisu Internetowego. 1.14. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta, za pomocą którego Klient akceptuje ofertę sprzedaży przedstawioną przez Sprzedawcę, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów nabywanych w ramach Umowy Sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego. 1.15. DOSTAWA - świadczona przez Dostawcę usługa transportu oraz ewentualnie wniesienia Produktu w miejsce wskazane przez Sprzedawcę zgodnie z wolą Klienta. Warunki i koszty Dostawy znajdują się w zakładce „Dostawa i płatność”. 1.16. DOSTAWCA - podmiot wykonujący na rzecz Sprzedawcy usługi transportu oraz ewentualnie wniesienia Produktu w miejsce wskazane przez Sprzedawcę zgodnie z wolą Klienta, wskazany w warunkach i kosztach Dostawy w zakładce „Dostawa i płatność”. 1.17. POLITYKA PRYWATNOŚCI - zbiór zasad dotyczących przetwarzania i ochrony danych osobowych pozostawionych przez Zarejestrowanego Użytkownika w Serwisie Internetowym. Polityka prywatności dostępna jest pod adresem: https://develey.pl/polityka-prywatnosci/. 1.18. DZIEŃ ROBOCZY - jeden dzień od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 1.19. DUKATY - wirtualne monety z literką „D” o określonej wartości, o których jest mowa w Rozdziale VIII Regulaminu, które są przydzielane Zarejestrowanemu Użytkownikowi przez Administratora Sklepu Internetowego. II. POSTANOWIENIA OGÓLNE 2.1. Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników z Serwisu Internetowego. 2.2. Niniejszy Regulamin dotyczy wszystkich Zamówień złożonych przez Klienta drogą elektroniczną w Sklepie Internetowym Develey, na stronie develey.pl dla urządzeń stacjonarnych, przenośnych oraz urządzeń mobilnych. 2.3. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego oraz w celu złożenia Zamówienia, niezbędne jest zaakceptowanie niniejszego Regulaminu. Przed złożeniem Zamówienia Klient jest zobowiązany zapoznać się z zapisami niniejszego Regulaminu. 2.4. Sklep jest prowadzony przez Develey. 2.5. Klienci mogą składać Zamówienia tylko i wyłącznie w systemie Sklepu Internetowego na stronie develey.pl przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. 2.6. Zamówienia od Klientów są dostarczane przez Dostawcę od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Dostawców z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 2.7. Zamówienia złożone przez Klienta w sobotę, niedzielę lub dni ustawowo wolne od pracy będą realizowane przez Sprzedawcę w pierwszym dniu roboczym przypadającym po tym czasie i nie później niż w ciągu trzech dni roboczych od daty złożenia Zamówienia. 2.8. Klient - chcąc dokonać Zamówienia w Sklepie Internetowym - powinien mieć dostęp do Internetu. Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek internetowych ze skonfigurowaną obsługą plików tzw. ciasteczek, na przykład Firefox, Chrome, Internet Explorer (min. 11), Microsoft Edge, Opera, Safari dla systemu OS X, itd. 2.9. Strona Sklepu Internetowego jest wykonana w oparciu o rozwiązania umożliwiające wyświetlanie na różnych urządzeniach - zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. Strona oparta o technologię Responsive Web Design (RWD), dopasowuje wyświetlaną treść do urządzenia. 2.10. Zamówienia są realizowane jedynie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 2.11. Sprzedawca nie daje gwarancji, że wszystkie Produkty na stronie Sklepu Internetowego będą zawsze dostępne. 2.12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub wycofania ze sprzedaży dowolnego Produktu w każdym momencie bez podania przyczyny. 2.13. Sprzedawca ma prawo wprowadzać okresowe promocje, rabaty i inne formy promocji na wybrane Produkty. 2.14. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych rejestracyjnych i Dostawy zgodnie ze stanem faktycznym. 2.15. Klienta obowiązuje niniejsza wersja Regulaminu podczas składania Zamówienia. III. WARUNKI ZAWIERANIA I ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY I PROWADZENIA KONTA 3.1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronie Sklepu Internetowego nie stanowią prawnie wiążącej oferty zawarcia Umowy Sprzedaży, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. 3.2. Koszty Dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia przez Klienta i są również ogólnodostępne na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Dostawa i płatność”. 3.3. W Sklepie Internetowym można dokonać zakupu za minimum 30 zł brutto. Zamówienia o niższej wartości nie będą przyjmowane do realizacji. Nie dotyczy to zamówień realizowanych w oparciu o Voucher. 3.4. Klient może również zakupić wybrane Produkty pakowane łącznie w zgrzewki. Podczas jednego zamówienia Klient może zakupić maksymalnie 6 sztuk tego samego Produktu, 1 zgrzewkę lub 1 zgrzewkę i maksymalnie 6 sztuk tego samego Produktu, z wyłączeniem pewnej grupy produktów. W tych przypadkach możliwe będzie zamówienie maksymalnie 3 sztuk tego samego produktu w jednym zamówieniu. Informację o maksymalnej ilości sztuk przypadającej na jedno zamówienie Właściciel Sklepu Internetowego każdorazowo poda przy każdym Produkcie. Cena Produktu zakupionego w zgrzewkach zostaje zmniejszona o 5%. 3.5. Cena Produktu widoczna na stronie Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia. 3.6. Klient w celu złożenia Zamówienia winien dokonać: a) wyboru zamawianego Produktu, b) wyboru sposobu Dostawy oraz adresu Dostawy i danych, na które ma zostać wystawiona faktura, c) wyboru sposobu płatności, zgodnie z pkt 5.3. Regulaminu. 3.7. Zamówienie można zrealizować w Sklepie Internetowym na 2 sposoby: a) poprzez funkcję zalogowania do systemu - po wcześniejszym dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym, b) bez konieczności logowania - bez rejestracji w Sklepie Internetowym. 3.8. Użytkownik ma prawo tylko do jednokrotnego zarejestrowania się w Sklepie Internetowym i utworzenia maksymalnie jednego Konta oraz korzystania z jednego loginu. 3.9. Rejestracja Konta jest możliwa m.in. w panelu „Moje Konto”, po wpisaniu przez Użytkownika loginu (nazwy użytkownika), adresu e-mail, numeru telefonu podaniu i potwierdzeniu hasła oraz potwierdzeniu zgód do Serwisu Internetowego. 3.10. W panelu „Moje Konto” Zarejestrowany Użytkownik może zdefiniować adres rozliczeniowy i adres do wysyłki, dokonać edycji swojego Konta, przejrzeć historię Zamówień oraz stan zgromadzonych Dukatów na swoim Koncie. 3.11. Użytkownik - o ile nie utworzył wcześniej Konta w panelu „Moje Konto” - może stworzyć Konto podczas składania Zamówienia w Sklepie Internetowym. W tym celu powinien kliknąć w pole ,,Zarejestruj się”, wpisać login (nazwę użytkownika) i hasło oraz potwierdzić hasło. 3.12. Użytkownik po dokonaniu rejestracji w Serwisie Internetowym, otrzyma na podany podczas rejestracji Konta adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem utworzenia Konta i linkiem aktywacyjnym. 3.13. Każdy Użytkownik może dokonać tylko jednej Rejestracji i posiadać tylko jedno Konto. W razie, gdy Sprzedawca stwierdzi, że dana osoba posiada więcej niż jedno Konto, ma prawo usunąć Konta założone na dodatkowe tożsamości wraz z przypisanymi do nich Dukatami. Z Konta może korzystać tylko i wyłącznie jeden Użytkownik. Niedozwolone jest zakładanie Konta, z którego będzie korzystać kilka osób. 3.14. Użytkownik, dodając informacje podczas rejestracji lub dokonywania zmian, gwarantuje, że podane przez niego dane są prawdziwe. Sprzedawca jest zwolniony ze wszelkich skutków wynikających z podania przez Użytkownika nieprawdziwych danych. 3.15. Podczas składania Zamówienia (bez konieczności rejestracji) w Sklepie internetowym każdorazowo należy podać następujące dane: imię i nazwisko, adres Dostawy (ulica, numer domu, mieszkania lub firmy, nazwę miejscowości, kod pocztowy), numer telefonu kontaktowego, adres e-mail oraz wybrać sposób płatności. W przypadku, gdy Klientem jest przedsiębiorca, który dokonuje zakupu w ramach działalności gospodarczej, w celu otrzymania faktury na działalność gospodarczą konieczne jest wskazanie NIP, nazwy i siedziby działalności gospodarczej. 3.16. Złożenie Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza następuje w momencie kliknięcia w pole „Kupuję i płacę”. Poprzez kliknięcie w to pole Klient przyjmuje ofertę Sprzedawcy. W tym momencie dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży. 3.17. W przypadku wybrania płatności elektronicznej, po kliknięciu w pole „Kupuję i płacę” Klient zostanie przekierowany do systemu Dotpay, a następnie do wewnętrznego systemu banku, z którego usług korzysta, celem umożliwienia mu dokonania zapłaty. 3.18. Po otrzymaniu Zamówienia, Sprzedawca wysyła do Klienta na adres wskazany przez niego podczas składania Zamówienia wiadomość e-mail, w której powiadamia Klienta, że Zamówienie zostało przyjęte do realizacji i jest przetwarzane. 3.19. Po skompletowaniu Zamówienia przez Sprzedawcę jest ono przekazywane Dostawcy celem jego doręczenia. Klient otrzymuje wtedy wiadomość e-mail, z potwierdzeniem, że Zamówienie zostało zrealizowane. 3.20. Klient może otrzymywać wiadomości e-mail od Dostawcy z informacją o statusie przesyłki. 3.21. Faktura dokumentująca sprzedaż zamówionego Produktu lub Produktów zostanie przesłana Klientowi drogą mailową. 3.22. W przypadku niedostępności Produktów objętych Zamówieniem w magazynie lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta, wysyłając do niego wiadomość e-mail lub za pośrednictwem innej formy komunikacji wskazanej przez Klienta w formularzu Zamówienia. Klient może zdecydować o tym, czy Zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości ma zostać anulowane. 3.23. Klientowi, będącemu jednocześnie Konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient otrzymał zamówiony Produkt lub Produkty. 3.24. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży jest realizowane poprzez złożenie Sprzedawcy pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Oświadczenie może być złożone pocztą tradycyjną na adres: Develey Polska sp. z o.o., ul. Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres: e-sklep@develey.pl. Wzór ww. oświadczenia jest dostępny pod linkiem: https://develey.pl/wpcontent/uploads/2017/08/Formularz-Odstapienia- od-UmowySprzedazy.pdf. 3.25. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, umowę tę uważa się za niezawartą. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu lub Produktów na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), a Klient w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży dokona na własny koszt zwrotu Produktu lub Produktów do magazynu Sprzedawcy, tj. na adres: Develey Polska sp. z o.o., ul. Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 3.26. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że płatność została dokonana za pobraniem, wówczas zwrot nastąpi na numer rachunku bankowego wskazany przez Klienta w formularzu odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Klient, poza pokryciem bezpośrednich kosztów zwrotu Produktu lub Produktów, nie ponosi żadnych dodatkowych opłat związanych ze zwrotem. 3.27. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Klienta zwrotu Produktu lub Produktów, w stosunku do których złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. 3.28. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu lub Produktów będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 3.29. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do Produktu lub Produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Produktu lub Produktów Klientowi. 3.30. Powyższe postanowienie nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Klienta do odstąpienia od Umowy Sprzedaży na odrębnej podstawie normatywnej (np. stosownie do przepisów o rękojmi za wady lub naruszeniu zobowiązania). 3.31. Wycofanie akceptacji Regulaminu przez Użytkownika w zakresie korzystania z Konta Użytkownika i udostępnionych funkcjonalności jest równoznaczne z uniemożliwieniem świadczenia usług drogą elektroniczną przez Develey w zakresie prowadzenia i utrzymania Konta Użytkownika. Wycofanie akceptacji jest równoznaczne z usunięciem Konta. IV. DOSTAWA 4.1. Dostawa Produktów jest ograniczona tylko i wyłącznie do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adresem wskazanym przez Klienta podczas składania Zamówienia. 4.2.1. Dostawa zamówionych Produktów jest realizowana za pośrednictwem firm kurierskich: DPD oraz InPost (Paczkomaty). 4.2.2. Dostawy: a) do 12 kg obsługiwane są przez firmy kurierski DPD oraz InPost, b) od 12 do 20 kg obsługiwane są przez firmę kurierską DPD, c) od 20 do 30 kg obsługiwane są przez firmę kurierską DPD. 4.3. Odbiór osobisty jest możliwy jedynie przy zamówieniach opłacanych z góry poprzez płatność elektroniczną (przelew online, karta płatnicza: VISA, MasterCard, Maestro oraz Pay By Link) realizowaną przez Dotpay.pl (ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków) i jest dostępny tylko dla pracowników Develey. 4.3.1. Punktem odbioru zamówienia jest budynek Develey przy ul. Batalionu Platerówek 3 , 03-308 Warszawa. 4.3.2.Sprzedawca wysyła Kupującemu wiadomość sms i e-mail z informacją, iż Zamówienie jest gotowe do odbioru. 4.3.3. Zamówienie można odebrać w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 4.3.4. Podczas odbierania Zamówienia Sprzedawca jest upoważniony do potwierdzenia tożsamości osoby uprawnionej do odbioru zamówienia za pośrednictwem okazania dowodu osobistego, prawa jazdy lub paszportu. 4.3.5. Kupujący zobowiązany jest zweryfikować Zamówienie w momencie jego odbioru pod względem ewentualnych wad ilościowych i jakościowych oraz niezwłocznie zgłosić je Sprzedawcy. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie niż dłuższym niż 14 dni. Szczegółowe zasady rozpatrywania reklamacji zawarte są w Rozdziale VI Regulaminu. 4.4. Sprzedawca nie dopuszcza możliwości odbioru osobistego Produktu zamówionego w Sklepie Internetowym przez osoby niebędące pracownikami Develey. 4.5. Waga jednej przesyłki może wynosić maksymalnie 30 kg. Każda kolejna nadana przesyłka wiąże się z dodatkowymi kosztami (tak jak za nową przesyłkę) zgodnie z obowiązującym cennikiem. 4.6. Termin realizacji Dostawy jest liczony od momentu wydania paczki Dostawcy przez Sprzedawcę celem doręczenia jej Klientowi na adres wskazany przez niego podczas składania Zamówienia i wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, leżących po stronie Dostawcy, czas Dostawy może się wydłużyć. 4.7. Koszt Dostawy zostanie podany Klientowi podczas składania Zamówienia oraz jest dostępny w zakładce „Dostawa i płatność”. 4.8. Klient może również skorzystać z darmowej Dostawy, wykorzystując określoną liczbę Dukatów - szczegółowe zasady przyznawania i wykorzystywania Dukatów są zawarte w Rozdziale VIII Regulaminu. 4.9. Sprzedawca zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Produktu lub Produktów podczas transportu świadczonego przez Dostawcę. V. CENY I FORMY PŁATNOŚCI 5.1. Ceny Produktów widocznych na stronie Sklepu Internetowego są podane w złotych polskich i zawierają już wszystkie składniki, w tym podatek VAT, przy czym nie zawierają kosztów Dostawy. 5.2. Ceny Produktów mogą ulec zmianie. 5.3. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności: a) za pobraniem (płatność przy odbiorze), b) płatność elektroniczna (przelew online, karta płatnicza: VISA, MasterCard, Maestro oraz Pay By Link) realizowana przez Dotpay.pl (ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków). 5.4. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką lub kartą płatniczą za pobraniem Klient zobowiązany jest do dokonania płatności u Kuriera przy odbiorze przesyłki. 5.5. W przypadku płatności elektronicznych w systemie Dotpay.pl Klient zobowiązany jest do dokonania płatności podczas składania Zamówienia. VI. REKLAMACJE I POLITYKA ZWROTÓW 6.1. Sprzedawca ponosi względem Klienta odpowiedzialność za wady fizyczne oraz prawne (rękojmia za wady) Produktu lub Produktów dostarczonych Klientowi w ramach Umowy Sprzedaży, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 6.2. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkty pozbawione wad. W przypadku stwierdzenia przez Klienta istnienia wad fizycznych lub prawnych dostarczonego Produktu lub Produktów, Klient może złożyć Reklamację (poprzez Formularz Reklamacji). 6.3. W przypadku uszkodzenia przesyłki lub Produktów powstałych podczas transportu na odległość, Klient, będący jednocześnie Konsumentem, ma prawo w przypadku usług kurierskich zażądać sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera. Klient dodatkowo może złożyć Reklamację u Sprzedawcy (poprzez Formularz Reklamacji). 6.4. Klient może złożyć Reklamację pisemnie na adres Sprzedawcy: Develey Sp. z o.o., ul. Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa z dopiskiem na kopercie „Reklamacja” lub w formie elektronicznej na adres: reklamacje@develey.pl. 6.5. Reklamacja powinna zawierać: a) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu Reklamacji, b) rodzaj wady, c) numer Zamówienia, d) żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży (wymiana lub usunięcie wady) albo oświadczenie o obniżeniu ceny, albo oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, e) skan lub zdjęcie dowodu sprzedaży, f) numer rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone płatności Klienta z tytułu reklamacji, g) dane kontaktowe osoby składającej Reklamację. 6.6. Sprzedawca ustosunkuje się do Reklamacji Klienta nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Ustosunkowanie się do Reklamacji polega na określeniu czy Reklamacja jest uzasadniona czy nie. 6.7. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy do Reklamacji złożonej przez Klienta oznacza, że Sprzedawca uznał Reklamację za uzasadnioną. 6.8. W razie uznania Reklamacji za uzasadnioną, Sprzedawca zobowiązany jest spełnić żądanie Klienta zawarte w Reklamacji (o którym mowa w pkt 6.5 lit. d powyżej). 6.9. W przypadku, gdy Sprzedawca uznał Reklamację Klienta za uzasadnioną, a Klient w treści Reklamacji żądał wymiany lub usunięcia wady bądź złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, Klient jest zobowiązany do dostarczenia na koszt Sprzedawcy zareklamowanego Produktu lub Produktów na adres Sprzedawcy: Develey sp. z o.o., ul. Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa. 6.10. Zwracane Produkty Klient odsyła razem ze skanem lub zdjęciem dowodu sprzedaży, w taki sam sposób, w jaki otrzymał przesyłkę, tj. najtańszą z możliwych form Dostawy dostępnych w zakładce „Dostawa i płatność”. 6.11. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty Dostawy Produktu lub Produktów oraz koszty ich zwrotu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zareklamowanego Produktu lub Produktów. Wszystkie płatności, w tym koszt Dostawy są zwracane w taki sam sposób, w jaki Klient dokonał płatności podczas składania Zamówienia. Jeśli Klient dokonał płatności za pobraniem, pieniądze zostaną zwrócone na podany przez Klienta w Reklamacji numer rachunku bankowego. Przy płatności kartą poprzez Dotpay.pl zwrot jest wykonywany na tą samą kartę, z której dokonano płatności. VII. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ 7.1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia prawidłowego działania Sklepu Internetowego w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. 7.2. Wszelkie nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Develey Polska sp. z o.o., ul. Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: reklamacje@develey.pl. 7.3. W Reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego. 7.4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej Reklamacji w terminie do 14 dni od dnia wpłynięcia Reklamacji do Sprzedawcy. 7.5. Wszelkie Reklamacje dotyczące płatności elektronicznych rozpatruje Dotpay.pl. Reklamacja powinna zawierać: numer, kwotę oraz datę transakcji. VIII. DUKATY 8.1. Dukaty są przydzielane wyłącznie Zarejestrowanym Użytkownikom za ich określoną aktywność, zarówno za aktywność związaną z zakupem Produktu lub Produktów w Sklepie Internetowym (aktywność zakupowa) jak i za aktywność związaną z programami lojalnościowymi, konkursami i promocjami organizowanymi przez Sprzedawcę na podstawie odrębnych regulaminów (aktywność promocyjnokonkursowa), a także za inną aktywność niezakupową (inna aktywność niezakupowa). 8.2. W ramach aktywności promocyjno-konkursowej każdy Zarejestrowany Użytkownik może uzyskać określoną liczbę Dukatów, uczestnicząc w programach lojalnościowych, konkursach i promocjach organizowanych przez Sprzedawcę, na zasadach przewidzianych w regulaminach tych programów, konkursów i promocji, które są zamieszczane na stronie: develey.pl. 8.3. W ramach aktywności zakupowej każdy Zarejestrowany Użytkownik, będący Klientem może uzyskać określoną liczbę Dukatów za: a) zakup powyżej 50 zł brutto - 5 Dukatów, b) zakup powyżej 100 zł brutto - 10 Dukatów, c) każdy piąty zakup w Sklepie Internetowym - 5 Dukatów; d) zakup produktów w Sklepie Internetowym objętych promocją - od 1 do 5 Dukatów; e) inne aktywności promocyjne, które Sprzedawca może wprowadzić - zgodnie z informacją na ten temat dostępną w Serwisie Internetowym. 8.4. W ramach innych aktywności niezakupowych każdy Użytkownik może uzyskać określoną liczbę Dukatów za: a) dokonanie Rejestracji i utworzenie Konta - 20 Dukatów; 8.5. Dukaty, po spełnieniu przez Zarejestrowanego Użytkownika określonych warunków opisanych w regulaminach Sprzedawcy, są dodawane do Konta poprzez mechanizm automatycznie naliczający Dukaty lub dodawane ręcznie przez Administratora Sklepu Internetowego. 8.6. Dukaty za Aktywność zakupową są naliczane zawsze po wystawieniu faktury przez Sprzedawcę. 8.7. Sposoby naliczania Dukatów nie wykluczają się, tzn. Dukaty są naliczane za każdym razem po spełnieniu określonych wymagań. 8.8. Dukaty zgromadzone przez Zarejestrowanego Użytkownika za aktywności zakupowe będzie można wymienić na darmową dostawę według przelicznika: 1 Dukat = 1 PLN (warunkiem otrzymania darmowej dostawy jest posiadanie określonej liczby Dukatów wymienianych według przelicznika: 1:1, przy czym Sprzedawca nie dopuszcza możliwości częściowej wymiany Dukatów na tańszą dostawę); 8.9. Dukaty dodane do Konta Zarejestrowanego Użytkownika są ważne przez 6 miesięcy od daty ich zdobycia. Na 10 dni przed upływem daty ważności Dukatów Zarejestrowany Użytkownik zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną o zbliżającym się terminie upływu ich ważności. Ten sam komunikat zostanie wyświetlony Zarejestrowanemu Użytkownikowi po zalogowaniu się na jego Konto. 8.10. Zarejestrowany Użytkownik w danym miesiącu kalendarzowym ma prawo do zdobycia maksymalnie 60 Dukatów. IX. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH 9.1. Administratorem danych osobowych Klienta lub Zarejestrowanego Użytkownika w Sklepie Internetowym develey.pl jest Develey Polska Sp. z o.o., ul. Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa. Z Administratorem można się skontaktować pisząc na adres wskazany w zdaniu 1 lub przez wysłanie wiadomości na adres email: ochrona.danych@develey.com.pl. 9.2. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych osób korzystających z serwisów internetowych Develey Polska sp. z o.o., w tym osób korzystających z Konta Użytkownika, znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem https://develey.pl/polityka-prywatności / 9.3. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów w celu i zakresie niezbędnym do realizacji i rozliczenia Zamówienia złożonego w Sklepie Internetowym oraz przeprowadzenia ewentualnego postępowania reklamacyjnego. 9.4. Przetwarzanie danych osobowych dla celów realizacji i rozliczenia Zamówienia w Sklepie Internetowym odbywa się na podstawie przesłanki niezbędności do zawarcia i wykonania umowy z Klientem (art. 6 ust. 1 pkt b RODO). Podanie danych niezbędnych do realizacji i dostawy Zamówienia jest warunkiem umownym, a brak ich podania może skutkować brakiem możliwości zrealizowania Zamówienia. 9.5. Administrator przetwarza dane osobowe Klientów także na podstawie przesłanki prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 pkt f RODO), którym jest: • promocja i marketing produktów; • promowanie konkursów, programów lojalnościowych i wydarzeń organizowanych przez Administratora; • badanie satysfakcji Klienta; • rozpatrywanie skarg lub reklamacji; • dochodzenie lub obrona przed roszczeniami; • zapobieganie oszustwom; • prowadzenie działań analitycznych i statystycznych; • archiwizacja danych; • zapewnienie rozliczalności. Pozostałe dane przetwarzane są przetwarzane na podstawie zgody. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, bez uszczerbku dla przetwarzania, które miało miejsce przed wycofaniem zgody. 9.6. Administrator przechowuje dane osobowe przez czas realizacji i dostawy Zamówienia, a następnie przez okres wymagany przepisami prawa w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, tj. 5 lat od końca roku obrachunkowego, w którym upłynął termin płatności podatku, a także przez okres trwania prawnie uzasadnionego interesu Develey. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, dane przechowywane są do odwołania zgody przez osobę, której dane dotyczą. 9.7. Klient posiada prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych. 9.8. Prawo do wniesienia sprzeciwu przysługuje Klientowi w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora: – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Klienta, a w przypadku przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego – w dowolnym momencie. 9.9. Klientowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli zdaniem Klienta, przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 9.10. Informujemy, iż dane osobowe będą udostępniane (i) współpracownikom i pracownikom Administratora w celu realizacji Zamówienia, (ii) podmiotom wspierającym Administratora, takim jak dostawcy usług hostingu lub Facebook Inc. (przedstawiciel w UE Facebook Ireland Ltd) – rejestracja Konta, usług księgowych czy doradczych, usług mailingu marketingowego, (iii) przewoźnikom lub pośrednikom realizującym dostawy towarów, (iv) bankom i podmiotom obsługującym płatności elektroniczne, (v) organom władzy publicznej, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 9.11. Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane w celu stworzenia profilu klienta oraz dopasowania do takiego profilu informacji o produktach, nowościach i promocjach, które mogą zainteresować danego Klienta. Profil będzie tworzony na podstawie informacji zawartych w formularzu rejestracyjnym, informacji związanych z aktywnością Klienta w Sklepie Internetowym i w serwisach internetowych Administratora. 9.12. Dane osobowe Klienta przetwarzane w celu realizacji Zamówienia nie będą transferowane do państw spoza obszaru EOG (Europejskiego Obszaru Gospodarczego). X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 10.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane właściwym sądom zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego. 10.2. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy prawa. 10.4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie w razie zaistnienia ważnych przyczyn, przez które należy rozumieć zmiany w prawie, zmiany techniczne związane z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego, zmiany w zakresie prowadzonej przez Sprzedawcę działalności oraz zmiany w ofercie Sprzedawcy. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym jednak niż 3 dni robocze liczone od daty udostępnienia ich na stronie develey.pl. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia. 10.5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany zasad przyznawania Dukatów w ramach darmowej dostawy, informując o tym Zarejestrowanych Użytkowników drogą elektroniczną (e-mail). 10.6. Akceptacja Regulaminu wiążę się z tym, że Klient/Zarejestrowany Użytkownik zapoznał się z obowiązującymi przepisami i jest świadomy przysługujących mu praw i obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu. 10.7. Załączniki do niniejszego regulaminu stanowią jego integralną część. 10.8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 01.06.2020 roku. ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO REGULAMIN VOUCHERÓW PROMOCYJNYCH Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady stosowania Voucher'ów w Sklepie Internetowym . § 1. Słowniczek pojęć używanych w Regulaminie: Voucher - kod rabatowy w postaci kodu alfanumerycznego, uprawniający Klienta do jego realizacji w sklepie internetowym develey.pl, prowadzonym przez Sprzedawcę, wyrażony w polskich złotych (PLN), który pełni funkcję zniżki, obniżającej kwotę wartości zamówienia (bez kosztów przesyłki); Data ważności - data, do której można zrealizować Voucher na stronie www.develey.pl i dokonać przy jego wykorzystaniu zakupu Produktów; Regulamin Sklepu Internetowego - regulamin określający zasady sprzedaży Produktów znajdujących się w sklepie internetowym develey.pl pod adresem: https://develey.pl/sklep/. § 2. Warunki ogólne 1. Sprzedawca zobowiązuje się do przekazania Klientowi Voucher'a z kodem rabatowym, w ramach organizowanej promocji, konkursów lub indywidualnego porozumienia z Klientem. 2. Voucher może być wykorzystany przy zakupie Produktów nieobjętych akcjami promocyjnymi w sklepie internetowym develey.pl, w tym promocjami cenowymi. 3. Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości ani w części oraz nie może być przekazywany osobie trzeciej. 4. Voucher jest aktywny od momentu przekazania go Klientowi. 5. Otrzymany od Sprzedawcy Voucher jest jednokrotnego użytku. 6. Obniżka ceny wynikająca z użycia Voucher'a nie kumuluje się ze zniżkami i innymi promocjami oferowanymi przez Sprzedawcę. § 3. Zasady przekazania i korzystania z Voucher'a 1. Udostępnienie Voucher'a następuje w formie listu elektronicznego wysłanego na adres e-mail Klienta, przez opublikowanie Voucher'a podczas organizowanej przez Sklep promocji lub za pomocą ulotki otrzymanej w punkcie sprzedaży lub podczas wydarzeń promocyjnych organizowanych przez Sprzedawcę. 2. Skorzystanie z otrzymanego Voucher'a jest całkowicie dobrowolne i zależy od Klienta. Klient ma możliwość nieskorzystania z przekazanego Voucher'a, w takiej sytuacji wystarczy nie wpisywać przekazanego Voucher'a w koszyku podczas robienia zakupów w Sklepie. 3. Aby skorzystać z przekazanego przez Sprzedawcę Voucher'a należy wpisać podany ciąg znaków w polu - tj. Kod z kuponu podczas składania zamówienia na stronie Sklepu. 4. Wpisanie Kodu z kuponu w wymienionym w ust. 3 polu oraz wciśnięcie przycisku „Zastosuj kupon” spowoduje obniżenie wartości zamawianych Produktów o wartość wyrażoną w polskich złotych (PLN) przypisaną do danego Voucher'a, przekazanego Klientowi. Voucher można wykorzystać wyłącznie przy zakupie Produktów nieobjętych promocjami cenowymi. 5. W sytuacji gdy wartość zamówienia jest równa bądź niższa niż kwota voucher'a, zakupy każdorazowo będą obciążone kwotą 1 grosz za każdą zakupioną sztukę produktu, z zastrzeżeniem pkt. 6 niniejszego paragrafu. 6. Przy zastosowaniu vaucher'a za 10 zł minimum zakupowe wynosi 30 zł. 7. Voucher może zostać wykorzystany w przypadku posiadania przez Klienta konta w Sklepie, czyli po zalogowaniu się lub rejestracji takiego konta w Sklepie (link do rejestracji: https://develey.pl/mojekonto/). 8. Vouchery nie sumują się ze sobą. W zamówieniu może zostać wykorzystany tylko jeden Voucher. 9. W razie, gdy Sprzedawca stwierdzi, że dany Klient posiada więcej niż jedno Konto, ma prawo odmówić realizacji Voucher'a. 10. Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji Voucher'a w przypadku upływu jego terminu ważności. Tym samym Voucher wygasa wraz z upływem jego daty ważności. 11. Sprzedawca ma prawo odmówić Klientowi prawa do skorzystania z przekazanego przez Sprzedawcę Voucher'a, w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu Sklepu Internetowego. § 4. Procedura reklamacyjna 1. Wszelkie reklamacje w związku z korzystaniem z Voucherów powinny być przesłane listem poleconym na adres Sprzedawcy w trakcie obowiązywania daty ważności lub po jej zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej zakończenia. 2. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych. Dla oceny zachowania terminu złożenia reklamacji miarodajna jest data stempla pocztowego. 2. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Klienta oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. 3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. * pola wymagane