Export & New Business Development Specialist
Wymagania:
- Doświadczenie w eksporcie, najlepiej w branży spożywczej (minimum 2–3 lata).
- Doświadczenie na stanowisku account managera w sektorze FMCG/spożywczym (mile widziane).
- Znajomość procesów sprzedaży międzynarodowej, dokumentów eksportowych i INCOTERMS.
- Doskonałe umiejętności negocjacyjne, analityczne, komunikacyjne i organizacyjne.
- Doskonałe umiejętności przygotowywania i prezentacji w PowerPoint.
- Znajomość narzędzi ERP/CRM (np. SAP, Oracle, Excel, Word, PowerPoint).
- Łatwa komunikacja w języku angielskim (minimum B2); dodatkowy język obcy będzie plusem.
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, samodzielność i dobra organizacja pracy.
- Gotowość do podróży służbowych.
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: handel zagraniczny, logistyka, ekonomia, żywność).
Mile widziane:
- Certyfikaty jakości oraz doświadczenie z dokumentacją eksportową.
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie i realizacja strategii eksportowej i/lub pozyskiwania nowych klientów w kraju oraz planów sprzedaży na wyznaczonych rynkach zgodnie ze strategią firmy do kanału sieci jak również dystrybutorów.
- Monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji i identyfikacja okazji biznesowych, w tym nowych możliwości rozwoju rynku.
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami zagranicznymi, agentami i dystrybutorami oraz sieciami międzynarodowymi i/lub z nowymi klientami w Polsce.
- Przygotowywanie ofert handlowych, samodzielne negocjowanie warunków sprzedaży, przygotowywanie i nadzorowanie umów zgodnie z wytycznymi i strategią firmy oraz ich egzekucja.
- Realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie raportów i prognoz, udział w targach międzynarodowych, konferencjach oraz spotkaniach handlowych organizowanych przez ambasady i inne instytucje.
- Koordynacja procesów logistycznych i dokumentacji eksportowej.
- Współpraca z produkcją, logistyką, kontrolą jakości i działem finansowym w celu optymalizacji łańcucha dostaw.
- Dbałość o zgodność z przepisami importowo-eksportowymi
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe z systemem premiowym i jasnym systemem motywacyjnym, rosnące wraz z doświadczeniem pracownika.
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, dofinansowanie szkoleń, udział w targach międzynarodowych, bilet długookresowy.
- Dodatkowe świadczenia i programy pracownicze: dodatki jubileuszowe, dofinansowanie wakacji dla dzieci, paczki świąteczne dla dzieci, pikniki rodzinne, spotkania integracyjne.
- Zniżki na firmowe produkty.
- Darmowe kursy językowe.
- Przyjazne wdrożenie do pracy oraz wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
- Przyjazna, wspierająca kultura organizacyjna i elastyczny tryb pracy.
Prosimy o wysłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Develey Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Batalionu Platerówek 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ofercie pracy. W przypadku wyrażenia zgody, Pani/Pana dane osobowe będą również zarchiwizowane i przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji - w tym celu należy umieścić w CV klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych takich jak imię i nazwisko, podane dane kontaktowe (adres, numer telefonu, adres mailowy), informacje o wykształceniu i przebiegu kariery zawodowej, a także inne dane podane w CV, dla celów uczestniczenia w przyszłych procesach rekrutacyjnych.”.
Więcej informacji na temat przetwarzania przez nas danych osobowych Kandydatów do pracy znajduje się na www.develey.pl/praca. W każdym czasie można cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem ochrona.danych@develey.pl