Export & New Business Development Specialist

Wymagania:

  • Doświadczenie w eksporcie, najlepiej w branży spożywczej (minimum 2–3 lata).
  • Doświadczenie na stanowisku account managera w sektorze FMCG/spożywczym (mile widziane).
  • Znajomość procesów sprzedaży międzynarodowej, dokumentów eksportowych i INCOTERMS.
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne, analityczne, komunikacyjne i organizacyjne.
  • Doskonałe umiejętności przygotowywania i prezentacji w PowerPoint.
  • Znajomość narzędzi ERP/CRM (np. SAP, Oracle, Excel, Word, PowerPoint).
  • Łatwa komunikacja w języku angielskim (minimum B2); dodatkowy język obcy będzie plusem.
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, samodzielność i dobra organizacja pracy.
  • Gotowość do podróży służbowych.
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: handel zagraniczny, logistyka, ekonomia, żywność).

    Mile widziane: 

  • Certyfikaty jakości oraz doświadczenie z dokumentacją eksportową.

Zakres obowiązków:

  • Opracowywanie i realizacja strategii eksportowej i/lub pozyskiwania nowych klientów w kraju oraz planów sprzedaży na wyznaczonych rynkach zgodnie ze strategią firmy do kanału sieci jak również dystrybutorów.
  • Monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji i identyfikacja okazji biznesowych, w tym nowych możliwości rozwoju rynku.
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami zagranicznymi, agentami i dystrybutorami oraz sieciami międzynarodowymi i/lub z nowymi klientami w Polsce.
  • Przygotowywanie ofert handlowych, samodzielne negocjowanie warunków sprzedaży, przygotowywanie i nadzorowanie umów zgodnie z wytycznymi i strategią firmy oraz ich egzekucja.
  • Realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie raportów i prognoz, udział w targach międzynarodowych, konferencjach oraz spotkaniach handlowych organizowanych przez ambasady i inne instytucje.
  • Koordynacja procesów logistycznych i dokumentacji eksportowej.
  • Współpraca z produkcją, logistyką, kontrolą jakości i działem finansowym w celu optymalizacji łańcucha dostaw.
  • Dbałość o zgodność z przepisami importowo-eksportowymi

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe z systemem premiowym i jasnym systemem motywacyjnym, rosnące wraz z doświadczeniem pracownika.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, dofinansowanie szkoleń, udział w targach międzynarodowych, bilet długookresowy.
  • Dodatkowe świadczenia i programy pracownicze: dodatki jubileuszowe, dofinansowanie wakacji dla dzieci, paczki świąteczne dla dzieci, pikniki rodzinne, spotkania integracyjne.
  • Zniżki na firmowe produkty.
  • Darmowe kursy językowe.
  • Przyjazne wdrożenie do pracy oraz wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
  • Przyjazna, wspierająca kultura organizacyjna i elastyczny tryb pracy.

Prosimy o wysłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Develey Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul.  Batalionu Platerówek 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ofercie pracy. W przypadku wyrażenia zgody, Pani/Pana dane osobowe będą również zarchiwizowane i przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji - w tym celu należy umieścić w CV klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych takich jak imię i nazwisko, podane dane kontaktowe (adres, numer telefonu, adres mailowy), informacje o wykształceniu i przebiegu kariery zawodowej, a także inne dane podane w CV, dla celów uczestniczenia w przyszłych procesach rekrutacyjnych.”.

Więcej informacji na temat przetwarzania przez nas danych osobowych Kandydatów do pracy znajduje się na www.develey.pl/praca. W każdym czasie można cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem ochrona.danych@develey.pl