Key Account Manager
Wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w sektorze FMCG/spożywczym (preferowane).
- Udokumentowane sukcesy w zarządzaniu kluczowymi klientami oraz w realizacji planów sprzedaży.
- Znajomość procesów sprzedaży B2B, tworzenia ofert i umów handlowych.
- Doskonałe umiejętności negocjacyjne, analityczne i organizacyjne.
- Doskonałe umiejętności przygotowywania i prezentacji w PowerPoint.
- Umiejętność pracy w zespole i skuteczna współpraca międzydziałowa.
- Znajomość narzędzi CRM i pakietu MS Office (średnio zaawansowana/zaawansowana).
- Dobra znajomość języka angielskiego w komunikacji biznesowej.
- Gotowość do podróży służbowych.
- Prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków:
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami oraz rozwijanie współpracy na wielu poziomach organizacji klienta, wykorzystując potencjał zarówno dla produktów detalicznych, garmażerii, e-commerce, formatów franczyzowych oraz innych obszarów dotyczących klienta.
Opracowanie i realizacja strategii (account plan) oraz planów sprzedaży na przypisane segmenty klientów, w tym Joint Business Plan wraz z argumentacją i planami działań promocyjnych w linii do marketingowo-sprzedażowej strategii marek.
Identyfikowanie okazji cross-sell i up-sell oraz wprowadzanie nowych produktów do portfela klientów.
Samodzielne negocjowanie warunków handlowych, ofert cenowych, marż i warunków logistycznych, w tym optymalizacja kosztów.
Analizowanie wyników sprzedaży, prognozowanie, raportowanie do kadry zarządzającej oraz wspieranie podejmowania decyzji.
Monitorowanie rynku, analiza konkurencji, identyfikacja trendów i potrzeb klientów.
Ścisła współpraca z działami: produkcji, logistyki, marketingu i finansów w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi i realizacji zleceń.
Reprezentowanie firmy na kluczowych spotkaniach i branżowych wydarzeniach.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie z jasną ścieżką rozwoju.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe z systemem premiowym, rosnące wraz z doświadczeniem pracownika.
- Narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy, samochód służbowy do wykorzystania w celach służbowych.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, bilet długookresowy, możliwość uczestnictwa w szkoleniach i programach rozwojowych.
- Dodatkowe świadczenia i inicjatywy pracownicze: darmowe kursy językowe, dodatki jubileuszowe, dofinansowanie wakacji dla dzieci, paczki świąteczne dla dzieci pracowników, pikniki rodzinne i spotkania integracyjne.
- Zniżki na firmowe produkty.
- Przyjazne wdrożenie do pracy oraz wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
- Praca w pozytywnym i zgranym zespole profesjonalistów z silnym zapleczem produkcyjnym i handlowym.
- Przyjazna kultura organizacyjna i możliwość rozwoju kariery w sektorze spożywczym.
Prosimy o wysłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Develey Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Batalionu Platerówek 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ofercie pracy. W przypadku wyrażenia zgody, Pani/Pana dane osobowe będą również zarchiwizowane i przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji - w tym celu należy umieścić w CV klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych takich jak imię i nazwisko, podane dane kontaktowe (adres, numer telefonu, adres mailowy), informacje o wykształceniu i przebiegu kariery zawodowej, a także inne dane podane w CV, dla celów uczestniczenia w przyszłych procesach rekrutacyjnych.”.
Więcej informacji na temat przetwarzania przez nas danych osobowych Kandydatów do pracy znajduje się na www.develey.pl/praca. W każdym czasie można cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem ochrona.danych@develey.pl